Klaar voor de Toekomst: #Onderhoudkandoor
OnderhoudNL heeft haar lopende campagne ‘Klaar voor de toekomst’ aangepast aan de huidige situatie rondom het Coronavirus. Daar waar de campagne schilders, corporaties en woningeigenaren eerder stimuleerde om duurzamer te denken én te doen is dat veranderd in de nu noodzakelijke boodschap: en hashtag: #Onderhoudkandoor.
Continuïteit onderhoudsbedrijven waarborgen
Zeker in het voorjaar en de zomer wordt veel onderhoudswerk buiten uitgevoerd. Onderhoudsbedrijven zijn daarnaast al gewend om met persoonlijke beschermingsmiddelen te werken. OnderhoudNL roept via de lopende campagne scholen, consumenten en zakelijke opdrachtgevers op om het werk juist nu door te laten gaan. Zodat de continuïteit van de onderhoudsbedrijven gewaarborgd wordt. Dit alles uiteraard binnen de richtlijnen van het RIVM en het Protocol Veilig Doorwerken in de bouw, waaraan OnderhoudNL heeft meegewerkt.
Zelf inhaken op de campagne als OnderhoudNL-lid
De campagne wordt gevoerd via social media maar ook de OnderhoudNL-leden zelf kunnen inhaken op de campagne. In het grijze blok 'downloads' op deze pagina kunt u de promotiematerialen downloaden die u als OnderhoudNL-lid kunt inzetten richting uw opdrachtgevers en zelf kunt delen op LinkedIn, Instagram en Facebook. Gebruik daarbij altijd de hashtag #onderhoudkandoor. Er zijn materialen voor diverse opdrachtgevers zoals scholen, kantoren en woningen. Inmiddels is het aantal opdrachtgevers uitgebreid met verenigingen van eigenaren, sportcomplexen, musea, hotels en vakantieparken, bruggen en theaters
Download direct de posts voor social media
Voor de verschillende doelgroep zijn er afbeeldingen om te plaatsen op social media. Hieronder kunt u de bestanden downloaden (zip-bestanden).
OnderhoudNL bedankt sector op TV en radio
Met de tijdelijke OnderhoudNL-campagne #onderhoudkandoor worden tegelijkertijd de schilders- en onderhoudsbedrijven bedankt voor het veilig doorwerken volgens de RIVM-richtlijnen tijdens de Coronacrisis. Hiervoor maakt OnderhoudNL onder andere gebruik van de door de STER ter beschikking gestelde ‘corona-zendtijd’ op de radio en televisie. Wanneer de tv-spotjes worden uitgezonden is te zien het uitzendschema. U kunt ook de speciale radiospotjes #onderhoudkandoor beluisteren.
Bekijk de video en bereik zoveel mogelijk opdrachtgevers door deze te delen op uw eigen (social) media. Gebruik daarbij altijd de hashtag #onderhoudkandoor.