Campagnes

Vlaggen OnderhoudNL_1024x350

Campagnes

Campagnes

Met diverse campagnes zorgt OnderhoudNL ervoor dat de herkenbaarheid van de OnderhoudNL-bedrijven wordt vergroot bij opdrachtgevers zoals particuliere woningeigenaren, verenigingen van eigenaren, corporaties etc. Bekijk hieronder welke OnderhoudNL-campagnes er zijn.

banner - campagne-wij onderhouden van nederland-promotiemateriaal_1096x324

Lopende campagnes:

Wij Onderhouden van Nederland

Sinds 1 juni 2023 voeren we een landelijke arbeidsmarktcampagne om onze leden te ondersteunen bij hun zoektocht naar vakmensen. Op de speciale campagnewebsite kunnen (latent) werkzoekenden alles lezen over deze functies en direct reageren op vacatures van onze leden.
Meer over de campagne Wij onderhouden van Nederland

 

Winterschilder (particuliere markt)

Als lid van OnderhoudNL kunt u uw bedrijf nu exclusief in de markt zetten als De Winterschilder. Het compleet nieuwe eigentijdse logo én de promotiematerialen zijn beschikbaar, alleen voor leden. Wijs uw opdrachtgevers op de website waar zij OnderhoudNL-bedrijven kunnen vinden en sluit aan bij de landelijke campagne die OnderhoudNL voor u voert van oktober tot februari. 
Naar de 'Winterschilder'

 

Laat je omscholen naar 'Werk in Vastgoedonderhoud' (werkzoekenden)

Samen met de UWV slaan wij de handen ineen om zij-instromers via een verkort traject op te leiden naar een baan in het vastgoedonderhoud. Om werkzoekenden te bereiken voeren we de landelijke campagne ‘Werk in vastgoedonderhoud’ waarin werkzoekenden hun carrière opnieuw aan het rollen brengen. Ondersteund door de vakbonden LBV, CNV en FNV.
Naar de campagnepagina voor werkzoekenden

 

Afgeronde campagnes:

Jaarrond Onderhoud (corporaties)

Er is een campagne met een urgente boodschap richting woningcorporaties om hen de voordelen van jaarrond onderhoud te laten zien. En om hen te motiveren daar in 2021 mee te beginnen. De campagne is in december 2020 gelanceerd in belangrijke vakbladen, op Linkedin en via een persoonlijke boodschap richting de doelgroep. 
Naar 'Jaarrond Onderhoud'

 

De waarde van glas (architecten en aanemers)

Met de campagne 'De waarde van glas' vergroten we de zichtbaarheid van glaszetters en glashandels onder aannemers en architecten. Er is promotiemateriaal beschikbaar voor uw bedrijf om zelf in te zetten op uw website en social media.
Naar 'De waarde van glas'

 

Marc Bouvier_800x450
Martin Hoogerwaard_800x450

Martin Hoogerwaard

Marketing
06 43 02 45 43 | Stuur mij een e-mail

Promotiemateriaal

Belangrijk is dat ú als lid ook daadwerkelijk laat zien dat u OnderhoudNL-lid bent! Daarmee vergroten we samen de herkenbaarheid van de OnderhoudNL-bedrijven in de markt. 

OnderhoudNL-campagnes

Word ook lid

Profiteer direct van kortingen, tools, informatie en onze lobby om nog slimmer te ondernemen. Samen zijn we een sterke sector van ondernemers en vakmensen. Wij houden Nederland mooi.

Bekijk wat het lidmaatschap inhoudt