Campagnes Campagnes Met diverse campagnes zorgt OnderhoudNL ervoor dat de herkenbaarheid van de OnderhoudNL-bedrijven wordt vergroot bij opdrachtgevers zoals particuliere woningeigenaren, verenigingen van eigenaren, corporaties etc. Bekijk hieronder welke OnderhoudNL-campagnes er zijn. Lopende campagnes: Wij Onderhouden van Nederland Sinds 1 juni 2023 voeren we een landelijke arbeidsmarktcampagne om onze leden te ondersteunen bij hun zoektocht naar vakmensen. Op de speciale campagnewebsite kunnen (latent) werkzoekenden alles lezen over deze functies en direct reageren op vacatures van onze leden.Meer over de campagne Wij onderhouden van Nederland Winterschilder (particuliere markt) Als lid van OnderhoudNL kunt u uw bedrijf nu exclusief in de markt zetten als De Winterschilder. Het compleet nieuwe eigentijdse logo én de promotiematerialen zijn beschikbaar, alleen voor leden. Wijs uw opdrachtgevers op de website waar zij OnderhoudNL-bedrijven kunnen vinden en sluit aan bij de landelijke campagne die OnderhoudNL voor u voert van oktober tot februari. Naar de 'Winterschilder' Laat je omscholen naar 'Werk in Vastgoedonderhoud' (werkzoekenden) Samen met de UWV slaan wij de handen ineen om zij-instromers via een verkort traject op te leiden naar een baan in het vastgoedonderhoud. Om werkzoekenden te bereiken voeren we de landelijke campagne ‘Werk in vastgoedonderhoud’ waarin werkzoekenden hun carrière opnieuw aan het rollen brengen. Ondersteund door de vakbonden LBV, CNV en FNV.Naar de campagnepagina voor werkzoekenden Afgeronde campagnes: Jaarrond Onderhoud (corporaties) Er is een campagne met een urgente boodschap richting woningcorporaties om hen de voordelen van jaarrond onderhoud te laten zien. En om hen te motiveren daar in 2021 mee te beginnen. De campagne is in december 2020 gelanceerd in belangrijke vakbladen, op Linkedin en via een persoonlijke boodschap richting de doelgroep. Naar 'Jaarrond Onderhoud'