Hulp bij incasso Hulp bij incasso Iedere ondernemer heeft er wel eens met klanten te maken die hun factuur niet op tijd betalen. Met de incassohulp van OnderhoudNL voorkomt u het ontstaan van een langdurig geschil. Snel actie ondernemen Wil uw klant niet betalen, bijvoorbeeld omdat hij niet tevreden is met de geleverde kwaliteit of omdat hij het niet eens is met de kosten voor meerwerk? Dan is het verstandig om snel actie te ondernemen en er door een derde naar te laten kijken. Zo voorkomt u een langslepend geschil. In veel situaties bieden de toegepaste algemene voorwaarden van OnderhoudNL uitkomst. Hierin zijn veel zaken vastgelegd. Kosteloos twee incassobrieven Geeft uw klant na het versturen van de factuur niet thuis? Neem ook in deze situatie contact op met Ledenadvies. Zij helpen u graag en versturen kosteloos twee incassobrieven voor u. De ervaring leert dat de klant in veel gevallen direct betaalt, zodat verdere kosten worden voorkomen. Juridisch advies Wanneer uw klant ook na twee aanmaningsbrieven van OnderhoudNL niet betaalt, kunt u als lid tegen een gereduceerd uurtarief onze juridische partner Fyner inschakelen. Meer over Fyner Exclusief voor leden Het OnderhoudNL-lidmaatschap biedt bepaalde voordelen, zoals ledenkorting. Sommige producten en diensten zijn zelfs helemaal gratis voor leden. Bent u nog geen lid en wilt u ook kosteloos gebruikmaken van dit product? Meer info over lid worden