‘Wij onderhouden van Nederland’ - Arbeidsmarktcampagne voor de branche ‘Wij onderhouden van Nederland’ - Arbeidsmarktcampagne voor de branche Op donderdag 1 juni is onze arbeidsmarktcampagne vanuit de schilders- en onderhoudsbranche gelanceerd. Het doel? De harten van Nederland veroveren ❤️. Uw bedrijf speelt daarin een belangrijke rol. Met deze campagne werken we aan meer zichtbaarheid als een branche die mooi en noodzakelijk werk doet én aantrekkelijk is om in te werken. Al onze sectoren komen erin aan bod en alle aangesloten leden spelen een belangrijke rol. Vacatureplatform Het belangrijkste doel van de campagne is leden te ondersteunen bij hun zoektocht naar vakmensen. Van schilders en glaszetters tot calculatoren en projectleiders. Op de speciale campagnewebsite kunnen (latent) werkzoekenden alles lezen over deze functies en direct reageren op vacatures van onze leden. Leden kunnen hier zelf mee aan de slag gaan via Mijn OnderhoudNL. Ook aan bedrijven die niet op zoek zijn naar personeel is gedacht. Via een zoekmachine kunnen opdrachtgevers onze leden eenvoudig vinden op het type werkzaamheden die leden uitvoeren. Ook dit kunnen bedrijven zelf regelen in Mijn OnderhoudNL. Uw eigen rol Speel zelf als bedrijf ook een belangrijke rol in de campagne. Bijvoorbeeld door het promotiemateriaal in te zetten, via social media uw vaktrots uit te stralen met #wijonderhoudenvan en uiteraard zelf uw vacatures aan te melden via MijnOnderhoudNL. Bekijk onze campagnebroadsheet met alle beschikbare uitingen. Vink zelf uw vacatures aan en uit Uw bedrijf is direct voor werkzoekenden op vacatureniveau zichtbaar. Het enige wat u hoeft te doen, is dit stappenplan te volgen om uw vacatures aan te melden. Vink uw diensten aan in MijnOnderhoudNL Als eigenaar van een bedrijf kunt u diensten voor uw bedrijf aan- of uitzetten. Deze gegevens worden getoond als iemand naar uw bedrijf heeft gezocht. Volg het stappenplan om diensten aan- of uit te zetten. Hier is het mee begonnen