Meest gestelde vragen over inloggen
Heeft u problemen bij het inloggen? Wij helpen u met antwoorden op deze vragen:
Ik heb geen inloggegevens ontvangen als directeur / eigenaar (hoofdvestiging)
Neem contact met ons op en wij sturen u zo spoedig mogelijk de inloggegevens toe.
Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten
Bent u uw inloggegevens vergeten, dan kunt u deze hier opnieuw opvragen.
Waarom log ik in met een persoonlijk e-mailadres?
U heeft een persoonlijke profielpagina, waarop u allerlei zaken kunt instellen zoals nieuwsbriefabonnementen, zakelijke persoonsgegevens en instellingen voor uw bezoek aan onze site.
Ik ben directeur en wil een medewerker toegang tot OnderhoudNL geven. Hoe doe ik dat?
In 'Mijn OnderhoudNL' kunt u eenvoudig medewerkers toewijzen, zodat zij altijd direct bij downloads kunnen. Denk bijvoorbeeld hr-medewerkers of administratie voor cao- en werknemerszaken of projectleiders over veiligheidsdocumenten.
Ik ben medewerker en wil graag toegang tot OnderhoudNL. Hoe doe ik dat?
Dat kan! Vraag daarvoor even aan uw directeur/eigenaar of deze dat in 'Mijn OnderhoudNL' willen toewijzen.
Waarom moet ik soms toch opnieuw inloggen?
Soms zorgen pop-up blockers, privacyfilters, firewalls, virusscans, veiligheidsbeleid bedrijfsnetwerk of instellingen op uw apparaat ervoor dat uw zogenaamde cookies (het "onthoudbestandje") niet worden opgeslagen. Wat kan helpen is om de optie "Onthouden" aan te vinken bij het inloggen.
Ik heb nog een vraag