ToekomstGroep Projectleiders, directieleden en bedrijfsleiders bezochten zoveel mogelijk medewerkers. Samen gingen zij ‘in de keet met de Playmate’. Na het beantwoorden van wat vragen over de laatste toolboxen, kon de Playmate geopend worden en kregen zij een lekkere verrassing.
Schildersbedrijf Noom Met een fotowedstrijd onder de medewerkers werden ze uitgedaagd om met een foto te laten zien hoe hij/zij veilig werkt. Ze maakten hiermee kans op een gereedschapscadeaubon ter waarde van € 50,-.
De Variabele De Veilig Werk-app werd gelanceerd. Alle medewerkers gingen meteen aan de slag met het melden van (on)veilige situaties, toolboxmeetings en werkplekinspecties!
Hendriks SGR Met vlag en wimpel geslaagd voor hun (verlenging) van de VCA. Ze vroegen hun medewerkers naar wat veilig werken voor hen is in één woord. Een aantal reacties daarop zijn vastgelegd in een filmpje.
Hoftijzer Vastgoedonderhoud Werklocaties werden werken bezocht om collega’s kennis te laten maken met Virtual reality (VR)-trainingen. In een simulatie van hun werkomgeving ervaarden ze risicovolle situaties op een levensechte, maar veilige manier.
Hagemans Een collega ging langs de bouwplaatsen om de ‘Bewust-veilig-krant’ rond te brengen. Hierin staan belangrijke thema’s als werken met verschillende generaties, veilig werken op hoogtes, bewust en onbewuste veiligheid en (gevaarlijke) stof tot nadenken.
Wolters Vastgoedonderhoud Met workshops tijdens het Wolters Paasontbijt gaan ze aan de slag met thema’s om bewust bezig te blijven met veilig en gezond werken.
Palet Vastgoedonderhoud Palet voor het 25e jaar op rij geslaagd voor de VCA** audit. Hiermee leggen zij als bedrijf de basis voor veilig en gezond werken. Tijdens de Bewust Veilig-dag hebben ze hun Veiligheidskundige extra in het zonnetje gezet.
Schildersbedrijf Groenenboom BV Alle medewerkers kregen een t-shirt met daarop: ‘Veiligheid versterkt als je samenwerkt’. Zo lieten zij extra zien dat bewust samen veilig werken de enige manier is om samen veiligheid op de bouw te creëren.
Vorm Holding Vanuit de VORM campagne ‘Gewoon Thuiskomen’ laten zij in een video zien waarom ze het zo belangrijk vinden dat veiligheid voor alles komt.
|