Projecten, vakmensen en ambassadeurs gezocht voor imagocampagne
Projecten, vakmensen en ambassadeurs gezocht voor imagocampagne
Dit voorjaar lanceren we een grootschalige campagne om het imago van onze mooie branche te versterken naar potentieel nieuwe vakmensen, verschillende opdrachtgevers en de overheid met haar beleidsmakers. En daarvoor zijn we op zoek naar bijzondere en alledaagse projecten, schilders en glaszetters die 'model' willen staan en ambassadeurs om de liefde voor de schilders- en onderhoudsbranche uit te dragen naar Nederland.
Wat wordt er gemaakt? Voor de campagne worden verschillende video's en fotoreportages gemaakt. Uiteindelijk worden dat video's voor bijvoorbeeld televisie en social media, foto's op billboards langs de snelweg of korte advertenties op bijvoorbeeld Instagram en TikTok. Omdat het onderhoud in Nederland wordt uitgevoerd door echte mensen die dagelijks hun passie voor het vak uistralen, willen we die echte mensen een rol geven in de campagne.
Hoe werkt het? Geef aan welke bijzondere projecten uw bedrijf in maart en april uitvoert en welke van uw medewerkers graag meewerkt. We zoeken juist verschillende mensen en projecten, zodat we een eerlijke en diverse weergave van onze mooie sector kunnen geven.
En dan? We nemen contact op met de bedrijven en ons team gaat daarna aan de slag met een planning en script om hier een prachtige productie van te maken.
Waarom eigenlijk? Iedereen in Nederland heeft een beeld bij de bouw of de installatietechniek. Het beeld van 'onderhoud' is bij veel Nederlanders niet altijd duidelijk. Met de campagne laten we zien dat de schilders, glaszetters en onderhoudsmedewerkers de levensduur van de gebouwde omgeving verlengen en Nederland mooi houden. Daardoor wordt de branche aantrekkelijker om in te werken, weten opdrachtgevers beter wat de 23.000 onderhoudsbedrijven in Nederland doen en bouwen we aan de toekomst van onze mooie branche.
Meld uw projecten of vakmensen aan