Welkom bij jouw dosis leermeesterzaken van december. We hebben weer wat handige tools en nieuwtjes voor jou verzameld. | |
---|
|
---|
|
🏆 Dit zijn de winnaars voor beste leermeester en leerbedrijf 2022 Tijdens Masters Of Maintenance is Orlando Miguel (Helder Vastgoed Schilderwerken) verkozen tot beste leermeester van het jaar. In de categorie Beste Leerbedrijf 2022 ging Wolters Vastgoedonderhoud uit Deventer er met de prijs vandoor. Gefeliciteerd!! | |
---|
|
---|
|
. | |
---|
|
---|
|
🛥️ Zie ginds.. komt het PBM-overzicht Sinterklaas wil het houtrot in zijn pakjesboot aanpakken en wil graag gaan werken met een 2-componenten product. Welke PBM’s is hij daarbij verplicht te gebruiken? Je leest het in de brochure ‘Veilig werken met leerlingen’. Alle verplichte PBM’s (ook voor heiligen op leeftijd) staan daar overzichtelijk bij elkaar. | |
---|
|
---|
|
🌟 Schilderen met ‘psychologische waarde’ (met je gevoel) Stel, je vindt een pil uit waardoor niet alleen je collega’s, maar ook je leerlingen graag bij jouw (leer)bedrijf willen werken. Ze zijn super gemotiveerd en denken er niet aan te vertrekken. Loonsverhogingen, beloningen of bonussen zijn niet meer nodig. Met zo’n pilletje loop je helemaal binnen. Gegarandeerd! Sorry hoor, maar zo’n pilletje bestaat helaas niet. We hebben wel een aantal ideeën die je kan toepassen waardoor je leerling zich sneller en steviger aan jouw leerbedrijf zal binden. | |
---|
|
---|
|
. | |
---|
|
---|
|
🌟 Veilig werken is zorgen voor je grootste orgaan.. je huid Wat heeft een flinke ouderwetse pepernoot, ter grootte van een 20 eurocent muntje te maken met veilig werken???? Weet je het niet? Lees er alles over in het document: ‘Handleiding handelingen en PBM gebruik’ | |
---|
|
---|
|
P.S. Wil je dat jouw collega's deze nieuwsbrief ook ontvangen? Dan kunnen ze zich met deze link [even kopiëren] inschrijven.
Met vriendelijke groet,
Wilbert Teunissen Chef leermeesterzaken 06-53978094 | w.teunissen@onderhoudnl.nl Koninklijke OnderhoudNL Hulp nodig of een vraag? Stuur mij een appje |
---|
| |
---|
|
|